självsäkerhet!

SJÄLVSÄKERHET&SJÄLVKÄNSLA!
Något som är oerhört viktigt i puberteten men som fattas hos så många. De flesta eller en del av mina kompisar har bra självsäkerhet. Och som de flesta av mina kompisar redan vet har jag oerhört bra självsäkerhet, ibland iaf. Men det var inte alls länge sedan jag själv kolla mig i spegeln oh inte kunde titta bort innan jag slängt en ful kommentar åt mig själv. Men när jag väl mådde såhär så mådde jag långt ifrån bra, oh det var för att jag tyckte illa om mig sj. Ibland var det inte bara mig själv jag ogilla utan också de kläder jag hade på mig just den dan. Ibland skolkade jag bara för att jag it kunde stå ut med de kläder jag hade påmig. De flesta tjejer har nog känt såhär någon gång. Jag kom ut ur detdär med hjälp av mina vänner, är oerhört tacksam över att dem stöttade mig så mkt. Det låter som om det va värre än det faktiskt var. Jag tror aldrig jag kommer tänka sådär om mig själv igen. Efter att jag mått dåligt av just mitt utseende så fick jag en väldigt bra självkänsla oh började älska mig sj istället. Och jag rekomenderar att verkligen att tycka om sig sj än att tycka illa!

Tilla & issa sa till mig en kväll gå nu hem oh när du kollar dig i spegeln fokuserar du dig på det positiva ist för det negativa. Jag gick också hem den kvällen oh gjorde det. Mådde också bättre efter det.

- Du kan ha på dig vad som helst. så länge du tycker att du är snygg, så är du snyggast i världen!


Kommentarer
Postat av: Alma

Bra skrivet tycker jag ! :D

2009-11-03 @ 21:04:33
URL: http://almajacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0