hej stadium arena!

Godmorgon alla!
ta fram gympadojjorna för idag ska ja till stadium arena. hehe, vet it riktigt vad vi ska göra där. men det blir väl typ fridrott. känns it så jätte roligt om ja ska vara ärlig. men men... det funkar. ska möta upp alma vid skateparken om 50 min. Så ja it känner mej helt vilsen :) tack alma älskar dej<3 Iaf, för att prata om nått helt annat. Gud vad mörkt det är ute. börjar verkligen känna att det är typ vinter. Jag älskar't. Saknar snön, men den kommer väl. det är ju sverige, haha där kan man alltid räkna med snö ;) Har ju utvecklingssamtal oh kommer it komma hem förrns vid typ halv sex så blir väl it så mycket update idag tyvärr. men ska försöka mitt bästa såklart :)
ska dra mig nu, eller typ packa så ja it kommer försent


inget platt hår idag, värsta snyggt!

träningskläder ofc. byter om sen när ja drar mig mot tha schooool!

puss, ha en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0