tråkig?

Hej,hallå,tja!
Har enormt tråkigt igen. vet inte har inga bloggideer längre. eller jo, det har jag men mina bilder laggar ju datan så kan inte lägga upp bilderna. det är därför inläggen blir oerhört b o r i n g.  men vi får väl nöja oss med mej då, eller vad säger ni? nu kanske jag ska läsa, eller lägga en pasians, kanske ska spela kort med morsan sen. på torsdag ska vi nog till kiruna, det blir toppen. det är tydligen en jätte stor gina tricot rea där. vilket kommer bli roligt. ah, på landet är man lättroad! just det, uppdatering för er som inte har inte hängt med: jag åker hem på fredag, kommer hem på lördag. då blir det oh träffa alla vänner igen. så var beredda med flaggorna på lördag norrköping. för här kommer jag ;)

pusshej/livanderssoninnergård

Kommentarer
Postat av: karolina

du verkar ha det riktigt mys!

det är rea här hemma oxå, aso på gina tricot!

BTW, min katt har kommit, SAKNAR DEJJ DIN UNGE, puss <3

2009-06-24 @ 12:58:05
URL: http://karolinafrimodig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0