sommarlov

Japp nu är det sommarlov, vilket betyder att jag äntligen kan ägna mer tid åt bloggen. skriva om det ni vill och försöka med min bloggkarriär xd Nu ska jag fixa till lite i min garderob, det ser förjävligt ut! måste hänga in alla kläder som bara ligger överallt! just ja, ska till norrland på onsdag. det ska bli roligt, ska ta med mej en twilight bok! så jag kan läsa, för det kommer jag nog ha tid med! ska kanske få se ishotellet, och så ska vi kanske till gränsen mellan sverige,finland,norge. jättekul! vaknade 08.40 idag, tror det var regnets fel. vi som ska på skumparty ikväll. hoppas att det slutar, annars vet jag inte riktigt. nae det måste sluta regna! kunde i alla fall inte somna om. så då ringde jag isa, som sov. så jag pratade med tina istället! haha,  jag är jätte hungrig så garderoben får faktiskt ta att vänta lite! skriver snart mer 

pusshej/livanderssoninnergård 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0