som svar på kommentar

Hej min älskade tilla!
Jag saknar dej med, massa massa. men jag har samtidigt riktigt kul här :) allting går väldigt sakta, så det känns som om jag varit här i 2 veckor. jag kan nästan alla namnen på tomas släktingar, och de pratar väldigt roligt faktiskt. när ja kommer hem får du höra xd det var ganska varmt igår men inte tillräckligt. det ända dåliga med det här stället är att du inte är här, jag saknar dej så enormt mycket. du är den ända som verkar bry dej om att jag faktiskt inte är kvar i norrköping. jag börjar nästan gråta här för att jag saknar dej så mkt, men när jag kommer hem så är det du och jag och sommaren. jag ska vara nära dej och aldrig släppa taget, älskar dej vännen och saknar dej så mycket att jag skulle kunna gå hem till norrköping! <3

Kommentarer
Postat av: Tilla!

Pim! Jag saknar dig så sjukt mycket! Jävlar vilken tur att vi inte ska skiljas åt i två hela veckor, för du ska ju med till italien!

Åh underbara tanke! :D

När du kommer hem behöver vi prata, jag är i stort behov av att prata av mej. Det är lite jobbigt här hemma för mig just nu.

Puss älskar dig!<3

2009-06-21 @ 16:14:05
URL: http://caeo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0