skolavslutningen!

Skolavslutningen var helt fantastisk! allting var lixom perfekt. Jag sjöng, thank you for the music (abba). vi hade små solon i abbamedleyt, och då hade jag ett solo. Det var så bra, och jag fick massa kred för att jag sjöng efteråt. det var verkligen jätte kul. Sedan så blev jag framröstad till bästa kamrat i årskurs 7, inom tjejerna. Är verkligen jätte glad över det. det var det bästa som kunde hända, att bli framröstad av sina kompisar. ae, det var verkligen toppen (Y) tack så mycket kamrater, älskar er! Vann en biocheck! Tråkigt att ta farväl av sina kompisar, men ska träffa många på sommarlovet. så nu ska jag visa hur jag såg ut på skolavslutningen!


mina supersnygga kläder ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0