sjuk, i think

hejsan!
jag tror att ja är sjuk, vilket är väldigt jobbigt med tanke på att det är sommarlov. Har sjukt ont i halsen, men jag har både druckit te och ätit en isglass. så det borde bli lite bättre.tror att jag ska lägga mej snart. klockan är 00.33 och jag är trött. jag tror också jag börjar få feber. saker som bara inte händer, jag sitter oh klagar över mitt liv för att jag är sjuk. jag kan inte resa mej och har svårt att andas. vad ska jag ta mej till. haha, nae skulle inte tro det. jag är på topp i vilket fall som, och är lika glamorös som vanligt. ingen jävla "sjukdom" ska få dra ner mej. ska städa till lite i mitt rum innan jag lägger mej. så pusspåer

/livanderssoninnergård

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0