outfit

Redo för middag!
Nu har jag fixat i ordning mej lite snabbt och är helt klar!
Har nästan inget smink, men kände inte riktigt att jag behövde det så.. senare ikväll blir det nog att träffa brudarna. hoppas jag iallafall! snart kommer Helen och ossy. kanske kommer Bettan också. (bilder från middagen kommer senare ikväll) Nu är jag i alla fall laddad för kvällen.

Det fick bli på balkongen eftersom att min mobil kamera är så dålig, och 
inte ger något ljus. Har på mej, klänning från gina trciot. bolero från vila.
armband som syster gjort. och tightsen är gamla! har också ett halsband på
mej och det är mammas! nagellacket är rosa och kommer från mavala, nummer 71 la paz

Kommentarer
Postat av: luddet

sötnos :)

2009-06-15 @ 23:05:37
Postat av: Anonym

SÖÖÖT du ee lilla Liv min gröna oliv<3

2009-06-18 @ 21:52:52
URL: http://veggotallrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0