illamående!

Hej, nu är klockan 08.40 och jag har vart vaken sen halv 7.
ussch, jag mår jätte illa och är hur trött som helst, men i vilket fall som får jag känslan av att jag inte kommer kunna sova. vilket är jätte störande! vet inte riktigt vad jag ska hitta på, alla sover. jag kan inte föra sånt liv. det ända jag kan göra är oh sitta vid datan typ. men men, det går väl bra det med ;) glad över att vi åker hem snart, det här har varit jätte kul, och jag vill komma hit igen. men just nu är jag så less på det här, jag vill bara hem till mina vänner. och stanna där xd jag vill till italien, jag vill käka mc. jag vill fixa till mej, haha ytlig. men jag har faktiskt inte sminkat mej på ungefär en vecka, och fula kläder har jag haft. just det! därför har det heller inte kommit några garderobsutmaningar, eftersom jag bara går runt i mjukiskläder här uppe i norrland. nae, nu vet jag inte vad jag ska göra. skriver mer sedan och informerar om allt roligt jag gjort på morgonen xd

pusshej/livanderssoninnergård

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0