hej

Hej bloggen!
Hur äre? med mej är det bara bra. har precis kört lite fyrljuling. vet inte om jag kanske ska basta sen. vi får se. imorgn ska jag till kiruna, som ni redan vet. blir skoj, kanske får shoppa lite. haha. men alla bilder dvs inköp. kommer först när jag kommit hem. eftersom datan inte riktigt vill ge med sig. funderar på om jag ska börja med någon lite rolig grej på bloggen när jag kommer hem. vi får se. öh, garderobsutmaningarna kommer jag iaf att försöka fortsätta med, så gott det går. eller asså varje dag kommer det kanske inte bli någon garderobsutmaning. men ganska ofta iaf, kommer jag lägga ut outfits eller vad det är frågan om? xd snart ska jag ju också till italien med mina brudar. det blir väl en del planering som ni kanske kommer få ta del av. annars fortsätter jag med mitt glamorösa liv hemma i norrköping. och fortsätter vara lika fantastisk, eller vad säger ni ;)

pusshej/livanderssoninnergård

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0