godkväll

Hej på er allihoppa!
vad har ni för er? jag är jätte trött och funderar ärligt talat på att sova fast klockan bara är 22.51. det kommer säkert sluta med att jag lägger mej runt 2 inatt xd ska fortsätta med min twilight bok kanske. längtar hem, men har kul här också. imorgon vet ja inte vad som händer men på måndag ska vi till gränsen mellan sverige,finland och norge. det ska bli kul, men det är en bit. sedan vet jag inte om det händer nått nästa vecka, vi kanske ska på kiruna festivalen på torsdag. och på fredag ska vi hem, eller iaf jag och mamma. då ska jag träffa alla underbara vänner. men nu ska ja träffa min twilight bok ;)

pusshej/livanderssoninnergård

Kommentarer
Postat av: Tilla

haha, förlåt att jag är lite tjatig och kommenterar men jag saknar dig ju lixom! Du kan ju svara på mina kommentarer med en kommentar över, jag kollar flitigt!

Igår var det fiesta här så nu är vi helt slut, blir väl att äta mc och choklad hela dagen! ;)

Bra att du har det kul där! När du kommer hem.. då jävlar! :D

puss

2009-06-21 @ 10:11:15
URL: http://caeo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0