godkväll

Hej oh godkväll allihoppa!
Trodde inte att det skulle bli såhär roligt. jag har träffat roliga människor, lekt kurragömma (barnslig) haha, och kört fyrljuling. as kul, vet att jag skulle lägga in en bild på fyrljulingen men det gick inte att lägga in bilder just nu. så jag lägger in när det går :D mamma körde fyrljuling som.... nae, och sen fick jag inte skrika. schyssssst då xd jätte kul vare. tomas släktingar är jätte trevliga, men de lever ett annorlunda liv här uppe! imorrn vet jag inte vad som händer men snart är det iaf läggdags :) hoppas ni har det bra, vart ni än är i sverige

puss&godnatt/livanderssoninnergård

Kommentarer
Postat av: Tilla

Åh gud så kul att du har kul! :D

Berätta lite, vilka har du träffat? ;) <3

2009-06-20 @ 01:39:43
URL: http://caeo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0