fruuuuukost

Hej oh godmorgon på er!
hoppas ni har det bra, det är iaf toppen med mej! Jag vakna nyss (12.00), och då säger mamma att tomas,pontus och frida är oh fiskar. men vi kanske ska åka senare. just det la ni några blommor under kudden igår? det gjorde ja iallafall. hittade 7 olika tillohmed stolt* vi åkte en till sväng med fyrljulingen "för att hitta den sista blomman" haha (A) Det är soligt här uppe men det blåser väldigt mycket! Det är lite kul, tomas släktingar bara kommer oh går. De kommer dricker kaffe frågar vilka mamma och jag är och sedan går de! tror jag ska kolla vänner snart skriver mer sen, och försöker lägga in bilder

pusshej/livanderssoninnergård

Kommentarer
Postat av: Tilla

Jasså, blommor och grejer?

Vem drömde du om då gumman?



Jag saknar dig!

2009-06-20 @ 18:35:52
URL: http://caeo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0