framme

sitter och tittar ut från fönsterbrädan. det är kallt, och väldigt väldigt varmt på samma gång.
nu är vi framme! vi kom fram tidigt i morse, jag var jätte trött och väldigt hungrig. har precis ätit och sov medans de andra var oh handla. så nu är jag ikapp. det finns en tv här, och jag har datan. så jag är inte helt bortkopplad xd men det står väldigt stilla här. det är egentligen mysigt, men tror nog att jag är en stadstjej egentligen. men nu ska jag prova på landet i en vecka. det blir skoj. skriver mer snart

/livanderssoninnergård

Kommentarer
Postat av: Tilla

Det blir kul att följa bloggen när du är där eftersom att vi inte kan ringa och sådär! Blogga mycket! Du är bra på det! :)

Kram

2009-06-19 @ 11:49:48
URL: http://caeo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0