Dag med mamma och tomas

Hejsan!
Idag har jag umgåtts lite med mamma och tomas! Har varit jätte trevligt. Vi gick på stan och skulle käka jag ville ha thai mat. och jag får alltid som jag vill xd och sedan letade vi efter gummistövlar överallt. åkte till ö&b o grejer. men det fanns inte i vår storlek där. vi ville inte betala så värst mycket eftersom vi bah ska använda dem 1 gång typ! men här kommer bilder!


På thai resturangen

Min mat, skit gott (Y)

5 par strumpor, gummistövlar, twilight film & första boken

Ville ha ett par rosa egentligen. men det fanns inte!
Men visst var dem här otroligt snygga, för att vara gummistövlar?

Norrland here i come. ett måste för en väldigt lång resa xd
Kan knappt vänta tills jag får börja läsa!

pusshej/livanderssoninnergård

Kommentarer
Postat av: faatimaa.

åhh, vart köpte du boken & vad kosta den ;oo <333

2009-06-16 @ 15:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0