chips,cola och mandeltårta!

Godmorgon!
sitter här och äter frukost chips, cola och mandeltårta. jätte gott. Idag vet jag inte vad jag ska göra, egentligen skulle jag åka till min syster idag, men jag vet inte riktigt om det blir så. kanske skulle köpa gummistövlar med mamma (Y) Ni kanske undrar vad jag ska ha gummistövlarna till!? ah vi ska ju till norrland på onsdag och jag kanske behöver gummistövlar då! Man tänker såhär ah men det är ju skit kallt i norrland, men igår var det faktiskt 25 grader. och det betyder att det var varmare än här. så haha, snart åker jag till värmen! nae men bara för att jag ska dit kommer det säkert spöregna. nae usch det får faktiskt bli sol! Hör ni hur jag pratar med mej själv xd

pusshej/livanderssoninnergård

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0