teckna!

Hej!
Har precis suttit och försökt rita manga! det gick inte alls bra, jag har tillochmed en sån här bok där man kan rita av oh grejer. det är så typiskt. alla nästan alla, kan rita bra. jag har alltid velat rita bra men kan inte. då blir jag lite smått sur. men om jag övar mej, då kanske det blir bättre. men det känns inte som om jag någonsin kommer ha det där i mej. jaja vi får se. oh just det. kladdkakan smakar, hhum!? inte bra i vilket fall som. det smakar inget socker eller choklad. det smakar som en sån här bantnings brownie typ! aja så kan det gå om det är liv som står i köket.
godnatt på er!

/livanderssoninnergård

Kommentarer
Postat av: Salldsblad

Om det E non som ej kan rita sa e det jag!!!!!!!

Typ det enda jag kan rita ee Hjartan XD

Men ovning ger fardighet som man brukar seja<33<3

2009-07-26 @ 16:26:45
URL: http://veggotallrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0