spöken&andar

Det är ingen fråga, mer ett faktum.
jag tror stenhårt på att det här existerar. igår (då jag var hemma oss mamma) hade jag precis borstat klart mina tänder och kom direkt från badrummet. mamma och tomas låg och sov. men jag vet att jag kände en själ precis precis bredvid mej. den ville ingenting illa. det kunde jag känna. men ändå kunde jag inte låta bli att bli lite lite rädd. ifall det var ett spöke eller en ande igår, det kan jag dock inte svara på. men jag vet att det var en själ som bara var några centimeter ifrån att nudda min. Det är inte första gången jag känner av något sånt här i vår lägenhet, och förmodligen inte sista heller.

hoppas att jag inte skrämt upp er nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0