sjuksjuksjuk

Hej allihoppa!
Jag är typ assjuk nu och jag har sovit hela dagen. först ringde mamma när jag va jätte nära på oh somna, sen ringde isa när jag försökte somna om. sedan ringer tilla när jag sover. vad är det med er människor. varför får jag inte sova!? iaf nu är jag vaken kl är 15.26. mamma oh tomas är på sjukhuset för att rönka tomas lungor, lite scary. menhoppas vrkligen att allt är lugnt! sedan ska de komma oh hämta mej. tänker tvinga dem stanna oh köpa läsk oh godis åt mej! hörs hemma oss mamma senare

puss/liv

Kommentarer
Postat av: tilla

2009-07-29 @ 16:56:00
Postat av: tilla2 :P

Råkade skicka en tom :P

Men hoppas att det inte är något fel på tomas då! :O

Och hoppas även att du hinner bli friskt till pinarp eller vad det var ;p

KRYA PÅ DIG VÄNNEN!

2009-07-29 @ 16:57:19
URL: http://caeo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0