modell!?

Jag har alltid tyckt om att bli fottad och att få uppmärksamhet!
När jag var liten va min pappa fottogalen, och då hade jag inte riktigt något val. idag har jag val och ställer med glädje upp, när mina kompisar vill ta nåra pics. jag har faktiskt funderat på att bli modell, springa runt på en catwalk och le mot kameran. ja det tycker jag verkar jätte kul. 2 av min närmaste vänner har avancerade kameror, systemkameror alltså. och de är båda väldigt fottointresserade. dom vet hur man gör och hur bilderna blir som bäst. om vi säger såhär, det kommer ju inte bli så svårt att ta reda på om modelljobb är något för mej. är jätte fottosugen. hoppas vännerna ställer upp inom kort. ja, ni kanske undrar vilka jag snackar om det är alltså tilla&karro som är suveräna på det här med fotto. jag själv fixade lite crazy look ikväll och tog nåra fotton, själv. skulle visat ett par men datan laggar sönder! dem får ni se imorrn istället.

så vad tror ni, modell någonting för liv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0