mardröm

Jag vaknade upp, jag kunde inte minnas. jag kunde inte minnas vad som hänt. jag vet att det var otäckt, jag vet att det var läskigt. sedan så plötsligt kom jag ihåg de ord du sagt till mej. vad som hade hänt och vad jag hade gjort. jag ville inte gråta inte såhär inte framför dej. därför lät jag bli och försvann till en annan plats, en annan plats där du inte kunde se mej.

Hej och godmorgon på er!
vaknade för ett tag sedan. natten var jobbig, drömde mardröm. uusch. jätte läskigt. idag ska jag vara med tilla&isabelle. har ingen aning om vad vi ska göra, men det lär bli kul (Y) mina pengar på mobilen är slut! glamoröst? nej! så jag försöker iaf skicka ifrån mammas mobil, funkar det? nej. glamoröst? nej! så jag är lite smått sur nu! men nu ska jag ta oh fixa frukost så ni får klara er utan mej ett tag

pusshej/livanderssoninnergård

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0