20 saker du inte visste om mej!

Okej, som alla andra bloggare ska jag köra 20 saker, du inte vet!

*mina föräldrar är skilda
*jag får ångest om jag glömmer att borsta tänderna
*för övrigt borstar jag tänderna 3-4 gånger om dan
*jag mår dåligt om jag inte är nöjd med de kläder jag har på mig
*varje gång jag ser en spegel tittar jag på mej själv och ler
*jag har 4 syskon
*min släkt är en av de mest komplicerade
*jag har bara 3 kusiner
*jag är kär
*jag älskar att rosta en macka och sedan bre nutella på den xd
*vänner är mitt liv, p.s både på tv:n och i verkligheten
*jag älskar bebisar
*jag är nog den största sockerätar'n
*jag kan tvätta
*jag gillar oh spela tv-spel
*inte nog med att jag bloggar, jag läser princip alla bloggar
*jag överlever knappt utan data i 1 dag
*jag mår som bäst när jag shoppar
*jag älskar att bli fottad=uppmärksamhet
*att ställa in saker i diskmaskin är det värsta jag vet

haha, det kunde ni inte tro va?
att lilla glamorösa liv äter nutella!? :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0