vinter & julmust!

Hej hej läsare!
Hoppas allting är bra med er. jag menar ja skriver jämt om mig själv och ni läser allt detdär. men jag vet inte vem som sitter bakom skärmen oh läser oh vet aldrig hur ni mår. Lite konstigt att allting riktar sig mot mig. jaja skit samma.

sitter här oh käkar vinter, nivet marabou den måste ni ätit. jätte god faktiskt, till det dricker jag julmust. Det känns lite som vinter just i det här ögonblicket. men annars känns det inte alls som det, asså jag menar. jag ser knappt fram emot julafton jag vet inte varför :O kanske är för att jag inte tror att det är jul om några dar :P Ikväll är det den där festen som mamma,thomas,tina & örjan håller i. jag vill inte gå på den heller men eftersom den är här hemma hos mig har jag ju inte så många alternativ!

Just det!
har börjat läsa en bok liv & lovisa heter den. Den är sjuktbra, började på den igår oh har läst till sidan 204. Känner mig duktig. ae det gör jag inte. läser så mycket för att den är så sjukt bra! tack farmor älskar dig

hörs snart/livanpivan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0