uppe från badet!

Hej!
kom nýss upp från badet, skrev ju att ja frös som fan förut. så jag hoppade ner i badet men frös fortfarande aja nu är ja iaf torr oh varm. nu tittar ja på gilmore girls. juste har fått veta massa betyg både igår och idag. Jag som pluggat hårt. är iaf lite nervös inför imorrn. skolavslutningen oh alla betyg. aja skitsamma, imorrn ska även ja alma oh takwa åka skridskor. hihi ska bli kul. ska försöka ta några kort när ja slår på rumpan på isen (a' ska faktiskt bli roligt, men man måste ha hjälm annars blir man utslängd, vet inte hur ja ska fuffa till det!? Det roliga är att jag kan inte ens åka skridskor, eller ja kan. men är väldigt osäker oh nervös över att ramla. åker skit konstigt oh står liksom innnn med fötterna! åhåh, alla kommer knuffa mig! vill it ens det!

åh hejråh sålänge!

skulle ladda över en fin bild på mig själv!
men det kom typ fel bilder, så det blev en sånhär supersnygg bild på mig oh sister! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0