tack!<3

Hej!
först oh främst vill jag bara säga förlåt för den rent ut sagt skit dåliga uppdateringen idag! Asså det är så mycket i mitt huvud just nu och jag är så trött, jag skulle i vilken sekund som helst bara kunna sätta mig oh gråta på golvet av ingen anledning alls. Om jag it vore så lycklig som ja är just nu då skulle ja nog bryta ihop! 

Iaf, det var inte det ja skulle prata om nu, utan nu skulle ja bara säga tack för era fina kommentarer om bilderna. Känns bra när folk säger sådär, tilla blev riktigt taggad när vi fotade kan ja gissa eftersom hon sa till mig att hon ville fota snart igen. Det är klart ja är på, älskar att se ett bra resultat. Vilket det jämt blir när man fotar med tillis. Måste bara ge lite cred till henne nu också för hon är faktiskt sjukt duktig. Oh hon har lärt sig så mycket på så kort tid. 

Japp till något annat. Nu ska ja städa, gjorde inte det förut (a) så nu måste ja göra det, du måste liv måste måste MÅSTE! okej behövde bara peppa mig själv lite där ;)

nu ska ja städa som sagt :P
puss

Kommentarer
Postat av: tilla

åh du är så söt så gullet! <3

2009-12-16 @ 12:45:14
URL: http://caeo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0