okok, nu planering för veckan!

Jag har grejer som jag måste göra, men som jag inte får glömma så om ja skriver ner dem här så glömmer ja ju det inte!

* MÅNDAGMÅNDAGMÅNDAG!
"sportdag i skolan" plugga, va med takwa&alma, beställa jacka!
* TISDAGTISDAGTISDAGTISDAG!
hem till far, städa, plugga, tagga jullov, hinna med oh träffa tilla 2 sek
* ONSDAGONSDAGONSDAG!
bestämma kläder till torsdag, hinna köpa sista julklapparna, plugga!
* TORSDAGTORSDAGTORSDAG!
skola, skridskor, julavslutning, BETYG!

intressant vecka lär det bli!
rätt kul ändå. ska försöka träffa vänner så mycket som möjligt!

nu blire oh sova!
puss<3

Kommentarer
Postat av: tilla

har du bokat in lille mig i två sekunder oxå. söt du är! <3

2009-12-14 @ 08:57:12
URL: http://caeo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0