Nu ska ja ner oh trängas igen!

Godmorgon påer!
Sitter här oh småglor på råttatoulie hehe *stavning. ska möta upp tilla om 50 min för att idag igen tränga mig ner på stan oh slå alla som kommer mig ivägen. ska bli riktigt kul :D åh igår va det en jävla kärring som trodde at vi trängde oss oh typ haha skällde ut tilla. mm, slutade iaf med att tilla blev skitsur... haha lite roligt oh se. kärringen va iaf sjukt fult blonderad. jaja, vi ska iaf trängas. hoppas det finns nått kul ven idag. eftersom ja inte gjorde av med mycket pengar alls så har ja ju lite kvar :D vill gärna hitta ett par vanliga jeans. ett par blå eftersom ja inte har några sånna xd

nu måste ja skynda mig innan ja kommer försent!
puss

orkade inte ta en bild på mig själv ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0