Måndagen den 21/12

Hej påer alla kära bloggläsare!
Jag är uppe redan fast än klockan bara är 10.20 haha. satte klockan på 10, eftersom jag oh tilla ska vara på stan tidigt oh köpa de sista julklapparna. eller kanske inte precis alla julklappar men några till iaf. Haha typiskt att jag är så sen med alla julklappar. Men men... iaf på onsdag ska ja få mina julklappar av pappa trorja. eftersom jag ska vara hoss morsan på julafton. Vet inte hur ja känner inför jul, har inte hunnit tänka på det lixom. Ser mest fram emot mellandagsrean om jag ska vara ärlig. Mellandagsrean det är nästan som en egen helg jag firar mellandagsrean med mina närmaste vänner. Fyrlingarna för det mesta. ÄLSKAR verkligen mellandagsrean. Oh nu är det bara några dagar kvar tills ja får knata ner på den! ojoj, nu måste jag äta frukost innan ja blir sen!

puss

jag just nu, hheehe :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0