Hemma från takwa!<3

Hej hej!
har inte uppdaterat nått idag för efter skolan gick jag, alma & takwa hem till takwa så... iaf. Vi hade jätte kul, här kommer lite bilder från dagen :)<3

tvungen att lägga in den här bara för att visa hur mobbad alma är!
jag oh takwa dyrkar läsk,medans alma dricker mjölk. förstår mig inte på dig gumman :S<3

jag oh alma!
vi är bäst! hihi (a'<3

inget med bilden oh göra!
men jag måste säga att NI TVÅ är sjuka i huvet! <3<3

avslutar med denna finfina bild på alma!
älskar er!
pussssspåer!

Kommentarer
Postat av: Alma

HAHAH, klart jag är mobbad ! Men mjölk ska det vah ;)

Sexiga bilder också haha , <3

2009-12-17 @ 22:34:08
URL: http://almajacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0