försov mig,alma,idol,isabelle!

hahahahahej :D<3
rubriken säger det mesta om varför jag inte uppdaterat någonting idag. Det har varit en konstig dag, på många avdelningar ;) iaf, nu har ja precis kollat klart på idol. ERIK vann, det va toppen. calle är också bra, men erik tycker jag bäst om trorja. Isa är fortfarande här men hennes far ska snart hämta upp'na. så då ska jag ta oh städa oh sätta på filmen the holiday har sett den förut. men den är så otroligt bra! Imorgon ska jag oh tjejerna julshoppa, vilket behövs från min sida. Har bara köpt ett fåtal julklappar, oh eftersom ja har skapligt stor familj... men vi får se hur det går, har alltid förmåga att lägga otroligt mycket pengar på julklappar. haha inte så bra. men men... så är det! ska fortsätta med mitt nu, vi hörs sen..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0