En underbar kväll!

Rubriken säger det mesta om denna afton. Det har varit en magisk underbar fantastisk lovely klockren kväll. Allt var så trevlig att bara umgås med släkt, vänner och familj. Vi körde denna julklappslek jätte rolig faktiskt. Man kollade vad man ville ha bland alla paket och sedan slog man tärning oh tog grejer från varandra på utsatt tid. haha lite svårt att förklara men det var sjukt roligt. En person kunde få alla presenter medans någon kunde gå ut tomhänt som tillexempel mamma&thomas! haha. Iaf jag fick en liten söt hammare och ett "fat" med ljus. Jag hade fightas med massa männniskor för att försöka få 3 lila ljus. Men sedan fick PETER dem ändå. Men så jävla gullig & rar var han och gav mig dem i slutet. Tack peter uppskattade verkligen det! ska självklart tänka på dig när jag tänder dem. Ni får se resten av min kväll i bilder!

tillis, hon var ju sjuk redan när hon kom. Så hon gick hem efter nån timma. Gumman du var saknad. oh du ska också veta att din chokladask var väldigt eftertraktad oh alla försökte rycka till sig den ;P

mina julklappar! dem 3 lila ljusen där till vänster fick jag av peter. blev bara så himlans glad

släkt oh vänner!
älskar er sjukt!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0