roterar mitt liv

Hej hej bloggen!
Nu har jag precis städat klart på rummet. jag kände verkligen för att röra om i mitt liv och i mina känslor. så nu blevre feng shui, ah typ flyttade möbler oh grejer. blev sjukt nöjd för jag tycker det blev så jävla snyggt. nu ska jag börja fixa mig, halv sex haha. men jaja, ska kanske iväg till några kompisar sen, eftersom det är sista kvällen på sommarlovet. nivet då jag kan va uppe hur länge jag vill! (Y) men nu ska jag beundra mitt vackra rum och mitt vackra liv


medans jag flyttade runt på grejer!

fixat oh färdigt, snyggt snyggt snyggt! <3

pusspåer

Kommentarer
Postat av: Alma

Vah stort rum du har :o <3

2009-08-15 @ 22:14:24
URL: http://almajacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0