nyvaken i pinnarp

Godmorgon allihoppa!
kl är nu 11.14, jag vaknade imorse av att mormor står oh knackar på dörren och skriker klockan är kvart över tio och solen skiner! blev glad över solen, men klockans resultat! öhm nej. somnade ungefär halv 2 inatt. men behöver sova lite längre ibland när jag är sjuk, annars mår jag sådär! funderar (trots min förkyldning) på att bada idag, det ska tydligen vara 21 grader i vattnet. och jag tror det är skapligt varmt! vi får se! annars så åker vi hem ikväll. då jag ska mysa med folket där hemma. vi har lite gäster hemma hoss oss just nu. thomas brosa + familj hälsar på nere från norrland! så ja, visst blir det kul oh träffa dem! :D
nu ska jag straxt börja städa stugan

puss så länge/liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0