Nu är vi trötta på er, KRIIIIIG!

Hej, är lite förbannad!
Dessa idioter till grannar kan man ju bli lite smått förbannade på,eller hur!?
Går ut mot vardagsrummet. Då sitter morsan oh skriker nått, jag går ut till balkongen. vad gör inte svinet då, jo min så kallade granne står oh pissar på gatan. fyfan, vad är det här för nått. vi går liksom på dessa gator. Det var nog droppen för alla. Thomas som är lite arg för häromdagen oxå, då de festade&skrek oh hade sig. tyckte att det var lite roligt oh busa. jorå, han hämtade en kastrull med vatten och hällde över lilla stackars grannen. jag säger bara det hahahhahahahha. rätt åt dej!


ANTAR ATT DET ÄR KRIG, MEN JAG SÄGER BARA 
-bring it on! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0