nattbloggning; pengar

hej bloggen!
kl är 02.06 och jag kan inte sova. ifall jag inte somnar snart kommer jag inte orka med skolan imorgon. oh i sånt fall tänker jag ägna mig åt hemstudier. försöker hänga med i skolan, men har redan tröttnat på den! iaf det är inte vad jag tänker skriva om denna ljuvliga natt. mitt ämne är pengar. det ända jag tänker på vare sig jag är vaken eller sover. ibland tänker jag på vad jag skulle göra om jag hade 75 miljoner i fickan först oh främst skulle jag köpa en garderob som var lika stor som min lägenhet är nu. sedan skulle jag rädda världen genom att personligen levera pengar åt massa fattiga länder.

ah ni ibland är det skönt oh bara drömma bort. att bara tänka på hur bra man kan ha det om man faktiskt har mkt pengar. men jag oroar mig inte, när jag blir stor ska jag blir rik!

ska kanske försöka sova nu
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0