nattbloggning; nattens ämne snarkning!

Har ännu inte blivit trött så jag bloggar lite istället för att sova!
Jag sitter här i vardagsrummet hemma hos min fader, han har nämligen somnat i soffan. det är inte klokt hur han snarkar. jag blir fan rädd av att bara sitta här oh lyssna, och jag är bokstavlig. förstår inte hur pia någonsin får nå'n sömn. det känns som om det borde göra ont oh snarka, typ som att nått är i vägen så man it kan andas. jag venne, men det är inte kul överhuvudtaget. jag snarkar iaf it, däremot så pratar jag med glädje i sömnen. mina kompisar undrar vad jag säger men när jag it svarar börjar dem äntligen oh fatta ;) nu ska jag käka en riskaka och sedan borsta tänderna.

puss&godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0