när vädret inte håller vad det lovar, är det tur att liv gillar regn

Det skulle bli perfekt karnival väder. men sedan spö regnade det ju, ah ni som va ute kanske märkte det. men då är det ju bra att jag älskar regn, det är så fint och romantiskt. är värsta romantikern. hade i alla fall jätte kul, vi åkte virvel vinden och hade massa mys. jag var iaf dyngblöt när jag kom hem igår, då blev det på med myskläder.

såhär blöt var jag igår!

haha, regn är ju najs asså!

myskläder!

raggsockor is tha shit!

älskar regn, men det man kommer hem till är ju it heller så dumt!

hade en toppen kväll igår. blir väl samma sak ikväll med, hoppas (hur mycket jag än gillar regn) att det är soligt och skönt. med andra ord augustiväder!

pusssshej/liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0