igårkvällen!

igår började med att vi drog ut. fixa en grej åt tillas moster. sedan drog vi runt på karnivalen träffa massa galet folk. vid 22.00 kollade vi på fyrverkerierna så jävla fint det va! dem igår var nog bäst tror ja. iaf, sedan åkte vi någon jävla karusell som hette over the top. öhöhöhö, för det första har jag blåmärken i typ ryggen idag skit ont i benen fick jag. och sedan medans vi åkte lossna hela min "sele" så jag åkte löst. fick värsta panik satt oh skrek tilla,tilla du måste hålla i! men det var lugnt för både jag och tilla satt oh höll i som tusan! tack älskling du räddar ännu en gång mitt liv! ah sedan efter karusellen höll jag på att spy på allt oh alla! myspys!<3 kvällen ägde sjukt mycket ändå. allt var super!

tilla leker med helium:D<3

jag snackar skickligt med lindas helium!<3

haha, bästa kvällen ever!
pusspåer snyggingar!

Kommentarer
Postat av: tilla

jag kan rädda ditt liv tusenmiljoner gånger liv!

ordvits! huhu! :D

bästakvällen!

2009-08-23 @ 22:12:40
URL: http://caeo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0