home sweet home!

Hallå hallå!
Nu är jag hemma, efter en väldigt lång natt hoss tilla. tror att vi somnade runt 5 imorse! uuuusch, vad trött jag var. sedan  vakna vi upp oh issa oh ja sprang hem till oss själva. idag har jag iaf planerat oh göra absolut ingenting. eller nu ska jag ta oh baka, om jag hittar receptet så att säga. jag ska baka marängfluff (Y) hitade receptet på en blogg, och det verkar ju jätte gott! bilder kommer, på mina baktalanger. kan inte vänta tills tilla redigerat bilderna från igår, så att jag får visa mina&isas modellkunskaper! xd

pusshej/liv

Kommentarer
Postat av: carro

hej, nu har röstningen på min tävling "månadens blogg" satt igång :) det ända du behöver göra är att be din kompis skicka din blogghemsideadress på en kommentar på min blogg .. svårare än så är det alltså inte :) så börja länka min hemsida så folk röstar på dig! lycka till.

2009-08-03 @ 15:49:25
URL: http://www.metrobloggen.se/carolinelind

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0