hemma!

Hej hej hej!
Nu är jag hemma igen från fina göteborg. förlåt att jag inte hann skriva ett sista inlägg. men tillas data va lite halft paj. men nu är jag hemma och skriver precis som vanligt igen! sitter här oh käkar en polkagris, stannade i gränna på vägen hem. Okej antar att ni sitter där hemma, spända över att höra om mina dagar i göteborg.

Jaja!
vi började med att komma dit vid typ elva halv tolv i måndags. då satte vi oss oh käka på en pizzeria. iaf sedan så gick vi till liseberg åkte allt vi såg, mycket cred till tilla som faktiskt egentligen brukar va lite karusellrädd. det va iaf jättekul, vi träffa lite roligt folk. haha. nästa dag va vi på universum, ett typ "museum" där man kunde göra massa saker. hihi roligt! :) så vi gjorde såpbubblor, dansa lite, och gick igenom en regnskog med apor (Y) sen efter universum så gick vi oh åt oh sov! haha. på kvällen så gick vi tillbaka till liseberg, typ vann massa dumle oh grejer (bilder kommer sen) ao. sen idag så va vi oh shoppade hämta annika och myste galet. det har vart absolut bäst. massamassa roliga bilder kommer snart.

pusssssssssssssssssssssss/ liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0