godmorgon alla glada

godmorgon alla superpinglor!
jag vaknade ungefär halv 7, av min väldigt jobbiga alarmsignal! inget trevligt. men nu är jag fixad och redo för skolan. idag är det ännu en informations dag, med bara massa information&så ska jag få träffa min nya mentor. hoppas it att hon är jobbig xd slutar vid 1 sen ikväll ska jag till far. blir trevligt. imorrn kommer massa folk för att fixa i vårt badrum. uuusch, det kommer vara kaos här hemma! och på råga till allt är det augustifestival om nåra dar. snacka om att det är hektiskt ibland. men så kan det va, man får helt enkelt lära sig att stå ut med det. hade tagit facelook&desscode. men när jag höll på oh ladda in bilderna så blev det knas, och massa andra bilder blev inladdade. sjukt!
vi får se om jag har bättre lycka med bilderna när jag kommer hem. måste rusa!

ha en underbar dag i skolan allihoppa!
p.s mkt mkt cred,  till mina underbara vänner isabelle&camilla som börjar gymnasiet idag. vet att det kommer gå super tjejer! <3

Kommentarer
Postat av: tilla!

Det gick ju skapligt!

2009-08-18 @ 15:37:53
URL: http://caeo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0