en dag i skolan!

Hahah hej!
inte nog med att ni får läsa om mej & mitt roliga liv. nu ska ni få ta en titt hur det är att heta liv och gå i skolan! just det ni hörde rätt. har inte varit så lång dag idag, men här kommer min härliga dag!

efter en lång svenska lektion!

sedan var det dags för gympa, spökboll
klart att mitt lag vann med 4-1 haha, ägda!

no, ser jag inte duktig ut eller?! :)

under samma no-lektion lyckades en spindel komma in i klassrummet? :O
iaf alla fick värsta rycket oh skrek, specc robban ;)
haha, den va faktiskt ganska stor. philips slängde sedan ut den genom fönstret
även hans hand här!


äckel lunch. för det första fullkornspasta!? hallå vad är nyttig.
sedan var det någon morotssås som hade samma konsistens som snor!

så jag tog willes pengar oh köpte en korv ist!
tack william:)

sedan hade vi engelska lektion & so lektion sedan slutade faktiskt jag!
ganska kort dag, men otroligt skönt!

alla bilder har sötjasmin tagit, älskar dej vännern!
hejdå everyone!
hoppas ni hade det lika kul som jag! :)

Kommentarer
Postat av: Alma

Hahah, maten vah äcklig ! ;s

Fina bilder :) <3

2009-08-26 @ 15:30:24
URL: http://almajacobsson.blogg.se/
Postat av: Jaz

Stolt fotograf ;P

2009-08-26 @ 17:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0