äppledricka!

hej hej bloggen!
nu är jag hemma igen. har mått ganska dåligt hela dagen idag. dels för att jag åt 3 vaniljbollar till frukost och för att jag åt en chokladkaka till lunch! men nu har jag fått i mig en macka och äppledricka. ska dra ner till stan om ett tag med lil'c och tilla. ska kolla fottokläder. vi ska nämligen ha fotografering i skolan om en oh en halv vecka. blir kul kul (Y) ska till papap ikväll och mysa lite med den familjen. träffa alla underbara syskon. måste städa mitt rum, jo jag vet att jag har sagt det i 3 dar nu. men det händer lixom aldrig. men nu måste jag faktiskt ta oh göra det så vi får höras senare!

under skoldagen i vilorummet!
- höhö, öhm jag mår inte så bra xd

pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0